Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Aloszka, ekipa. Ostatnia bitwa sojuszu wypadła znacznie lepiej niż poprzednia, jednak w efekcie skończyliśmy na 5 miejscu, chociaż dzielnie walczylismy o 3. Czego zabrakło? Organizacji, to przede wszystkim. Wydaje mi się, że wiecie, jak działa cały event. (jeśli są jakieś pytania czy niejasności z nim zwiazane, to skrobnijcie posta).
Event można zorganizować bardzo łatwo, problem tak naprwdę stanowią nagrody, które są za niego przydzielane. Jak pewnie zauważyliście, skrzynie z nagrodami są na trzech różnych poziomach, różnią się jednak zawartością i ilością fantów w środku, jak można się domyślać, tych z najlepszymi nagrodami jest najmniej.
Pomysły mam dwa – jeden skuteczny, drugi sprawiedliwy. Dajcie znać, który bierzemy, wtedy rozpiszę plan działania i będziemy myśleć nad jego udoskonaleniem.
Offline
Witam jestem zaintrygowany Twoim pomyslem. Przedstaw warianty i przedyskutujemy go, kazdy napisze co o tym mysli. Pozdrawiam
Offline
Elo, każdy system który nas pchnie w rankingu w górę będzie gites. Masz rację organizacja i współpraca to podstawa do sukcesu
Pozdro
Offline
Hej, ja wole nie decydowac w ciemno;) opisz prosze, co wymyslilas:)
Offline
Dotychczasowy system rozdzielania nagród był tak skonstruowany, że im wyższe miejsce w rankingu, tym lepsza skrzynka. Problem pojawia się w momencie, kiedy zostawimy ludzi w ulu i wyznaczamy ich tym samym do obrony – broniąc rud zdobywa się mniej punktów, niż plądrując je, zwłaszcza jak spada na głowę kilku ziomków na 26/27 levelu i kradną to, co plądrującym udało się zdobyć.
Jasne jest, że musimy się jakoś sensownie podzielić na drużyny, gdzie jedna będzie wyznaczona do plądrowania, druga do obrony ula. Można to zrobić na dwa sposoby: podzielić się na dwie, względnie równe siłowo, grupy, które na zmianę co event będą broniły lub plądrowały. Wtedy dawny system rozdawania nagród nie przeszkadza, jedyny problem, jaki się pojawi, to szansa na najwyższy level skrzynki jest tylko raz w miesiącu (event odbywa się co dwa tygodnie).
Generalnie wydaje mi się, że jest to średnio skuteczna taktyka, można to rozplanować spokojnie tak, że będziemy mieli większa siłę plądrowania i mniejszą obrony, przy czym pozostanie ona równie skuteczna.
Na ostatni evencie posiedziałam trochę zarówno w ulu jak i u obcych sojuszy i wiem, że do obrony ula wystarczą dwie osoby z pełnym, a przynajmniej dużym, marszem jednostek na poziomie t8, których zadaniem będzie w razie konieczności wyrzucanie z wież obcych ziomków, a ludzie z T7 i niżej, mogą spokojnie siedzieć na budynkach i bronić ich, co też generuje punkty dla całego soja. Wtedy jednak pojawia się problem z nagrodami – skazywanie kogoś na siedzenie w ulu wiąże się z niskim rankingiem, co z kolei uniemożliwi mu zdobycie wysokopoziomowych skrzyń. I teraz jak ja to widzę: w zależności od tego, jakie miejsce zdobędziemy, podzielimy najlepsze skrzynie na najlepszych plądrujących i najlepszych broniących. Trochę problematyczne jest to, że ci, którzy będą mieli wyrzucać innych, spędzą raczej niewiele czasu na obronie, ale jeśli wszystko zostanie dobrze zorganizowane, to nie powinni być nazbyt stratni względem reszty.
Jak wy to widzicie?
A tak na marginesie, wyobrażacie sobie, że mielibyśmy to ustalić inaczej niż na forum? Patrząc chociażby na samą objętość i na to, że tutaj wszyscy widzimy zdanie innych, a nie tylko osoba, która rozsyła PW.
Offline
Jak dla mnie możemy spróbować,tylko że osoba ktura będzie zbijac ludzi z wieży by inni je opostawili to ta osobą co będzie zbijac nie zrobi punktów
Offline
Witam Mi taki system pasuje i tak nie wiele zrobie zglaszam sie na ochotnika do obrony Ula. Pozdrawiam
Offline
Pełne leczenie wojska trwa około godziny (mówię tutaj o sporej ilości T8), budynków do obrony jest sześć: cztery wieże, forteca i ołtarz. Jeśli zostaną dwie osoby, których głównym zadaniem będzie wyrzucanie intruzów z budynków, będą musiały co godzinę zmarnować jakieś 6 minut na marsze, potem bronią budynków dokładnie tak, jak pozostali sojusznicy. To są na tyle niewielkie straty, że odpowiednio duże zaangażowanie w obronę nie będzie powodowało praktycznie żadnych różnic w rankingu.
To nie jest tak, że ja twierdzę, że ten system jest idealny, równie dobrze możemy podzielić się na te dwie grupy i działać na zasadzie wymiany. Po prostu staram się przeanalizować plusy i minusy każdego sposobu, a chcę, żebyście mieli wgląd w tę sytuację, bo może ktoś z was zauważy coś, co mi umknęło albo będzie miał na to jakiś lepszy pomysł.
Offline
Można spróbować taki system zobaczymy jak to wyjedzie
Offline
Najlepiej będzie się po prostu zmieniać, żeby każdy mógł zrobić sobie w miarę możliwości jak najwięcej nagród indywidualnych. Ale tez nie może być tak ze ktoś pójdzie na plądrowanie i będzie tracił wojsko cały czas, nie plądrując nic a zajmując miejsce komuś innemu.
A gdy już wszyscy, którzy chcą zrobić sobie te nagrody indywidualne, to się wybierze tych co najlepiej plądrują i oni będą punkciki nabijać a reszta będzie bronić.
Małe szkolenie z bitew, jak Cie ktoś atakuje wysyłasz wojsko gdzieś na atak i tak w kółko aż mu się to nie znudzi bądź tobie.
Offline
Tak sobie jeszcze myślałam... event trwa dwa dni, więc problem skrzynek można w sumie łatwo rozwiązać przy rozwiązaniu podziału na dwie podobnie silne grupy - po prostu jedna będzie na plądrowaniu w jeden dzień, druga w drugi i tyle. I tak nie zmienia to faktu, że to słabsza opcja jeśli chcemy wspinać się w rankingu, ale chyba najsprawiedliwsza.
Pytanie tylko, czy znajdzie się więcej chętnych do plądrowania niż ostatnio ^^
A jeśli chodzi o pro tipy, to na pewno ważne jest, aby mieć na uwadze, że budynki z rudami dają duże bufy - zarówno atakującemu jak i broniącemu, buffy te się zmieniają w zależności od ilości rud. Dla broniących: im więcej rud jest na budynku, tym mniejsze procenty, a im mniej rud tym większe procenty; w przypadku plądrujących sytuacja jest odwrotna.
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 718.67 kB (Maksimum: 836.62 kB) ]